Kateris PARKER MONACO 110
Šis dizainas sujungia erdvų katerio išdėstymą su naujausiais pakabinamais varikliais. Šie pakabinami varikliai yra labai veiksmingi ir turi puikų kainos ir kokybės santykį, pasižymi našumu ir lengvu svoriu, palyginti su vidiniais varikliais.
Naujas ir unikalaus dizaino saulės gultas dengia pakabinamus variklius, o tai sumažina triukšmo lygį keleiviams. Sėdynė / gultas gali slysti į priekį, padidinant kabinos plotą, ir į priekį, kai reikia pakreipti variklius aukštyn.
Interjeras yra lygiavertis bet kurio klasikinio katerio išdėstymui ir daugeliu atžvilgių yra geresnis. Jame yra 2 geros kajutės ir vonios kambarys su atskiru viso dydžio dušu. Pagrindiniame denyje yra didelė svetainės zona ir virtuvė su gėrimų aušintuvu, į kurią galima patekti iš kabinos. Apšvietimas vaidina svarbų vaidmenį kuriant tinkamą atmosferą, kad gyvenimas būtų lengvas ir malonus.
Laive yra tiek stiklinis stumdomas stogas, tiek kitas slankiojantis drobinis stoglangis virš kabinos zonos.
Kitos svarbios savybės yra vairo durys, dažniausiai matomos didesniuose laivuose, ir retos viršutinės durelės, leidžiančios lengvai įlipti į valtį iš prieplaukos krantinės.
Galimas platus pakabinamų variklių asortimentas, paprastai 150 AG arba 300 AG pora, užtikrinanti didelį greitį ir išsamus papildomos įrangos sąrašas. Apskritai labai aptakus modernus dizainas, praktiškas ir funkcionalus už kainą, kuri jus nustebins ir pradžiugins.
Naujas ir unikalaus dizaino saulės gultas dengia pakabinamus variklius, o tai sumažina triukšmo lygį keleiviams. Sėdynė / gultas gali slysti į priekį, padidinant kabinos plotą, ir į priekį, kai reikia pakreipti variklius aukštyn.
Interjeras yra lygiavertis bet kurio klasikinio katerio išdėstymui ir daugeliu atžvilgių yra geresnis. Jame yra 2 geros kajutės ir vonios kambarys su atskiru viso dydžio dušu. Pagrindiniame denyje yra didelė svetainės zona ir virtuvė su gėrimų aušintuvu, į kurią galima patekti iš kabinos. Apšvietimas vaidina svarbų vaidmenį kuriant tinkamą atmosferą, kad gyvenimas būtų lengvas ir malonus.
Laive yra tiek stiklinis stumdomas stogas, tiek kitas slankiojantis drobinis stoglangis virš kabinos zonos.
Kitos svarbios savybės yra vairo durys, dažniausiai matomos didesniuose laivuose, ir retos viršutinės durelės, leidžiančios lengvai įlipti į valtį iš prieplaukos krantinės.
Galimas platus pakabinamų variklių asortimentas, paprastai 150 AG arba 300 AG pora, užtikrinanti didelį greitį ir išsamus papildomos įrangos sąrašas. Apskritai labai aptakus modernus dizainas, praktiškas ir funkcionalus už kainą, kuri jus nustebins ir pradžiugins.
Specifikacijos
Bendras ilgis | 11.70 m |
Plotis | 3.65 m |
Grimzlė | 0,48 m |
Svoris be variklių | 6400 kg |
Kuro bakas | 700 L |
Gėlo vandens bakas | 200 L |
Juodo vandens bakas | 78 L |
Žmonių kiekis | 10 |
CE Kategorija | B |
Maksimalus variklis | 2x350 AG |
Aukštis be aksesuarų | 3.45 m |
Korpuso ilgis | 11.10 m |
Aukštis virš vandens linijos | 2.97 m |