Ličio akumuliatorius Victron Energy 12,8V/60Ah (M6) - SuperPack
Išmatavimai: 213 x 229 x 138
Kodėl ličio-geležies fosfatas? Ličio-geležies fosfatas (LiFePO4 arba LFP) yra saugiausias iš pagrindinių ličio jonų akumuliatorių tipų. LFP elemento vardinė įtampa yra 3,2 V (švininiai akumuliatoriai: 2 V / elementas). Todėl 12,8 V LFP akumuliatorių sudaro 4 nuosekliai sujungti elementai; ir 25,6 V baterija susideda iš 8 nuosekliai sujungtų elementų. Tarnavimo laikas LFP akumuliatoriaus nereikia visiškai įkrauti. Eksploatacijos laikas net šiek tiek pailgėja, kai įkraunamas dalinis, o ne pilnas.
Tai yra pagrindinis LFP pranašumas, palyginti su švino rūgštimi. Kiti privalumai yra platus darbinės temperatūros diapazonas, puikus važiavimo dviračiu efektyvumas, mažas vidinis pasipriešinimas ir didelis efektyvumas. Efektyvumas Kai kuriose srityse (ypač saulės ir (arba) vėjo energijos išjungimo atveju), energijos vartojimo efektyvumas gali būti labai svarbus. LFP akumuliatoriaus energijos vartojimo efektyvumas pirmyn ir atgal yra 92%. Švino rūgšties akumuliatorių įkrovimo procesas tampa ypač neefektyvus, kai pasiekiama 80% įkrovimo būsena, todėl saulės energijos sistemose, kur reikia kelių dienų rezervinės energijos (baterija veikia nuo 70% iki 100), efektyvumas yra 50% ar net mažesnis. % įkrauta būsena).
Priešingai, LFP akumuliatorius vis tiek pasieks 90 % efektyvumo esant seklioms iškrovoms. Ląstelių balansavimas ir stebėjimas LFP baterijos turi integruotą elementų balansavimą ir stebėjimą. Lygiagrečiai galima sujungti iki 5 baterijų ir nuosekliai sujungti iki keturių 12V baterijų arba dvi 24V baterijas, kad būtų galima surinkti 48V baterijų banką iki 1500Ah. Elementų balansavimo / stebėjimo kabeliai gali būti sujungti grandinėmis ir turi būti prijungti prie akumuliatoriaus valdymo sistemos (BMS). Galima „Bluetooth“ programa, skirta stebėti elementų įtampą ir temperatūrą. Akumuliatoriaus valdymo sistema (BMS) BMS: 1.Sugeneruokite išankstinį aliarmą, kai akumuliatoriaus elemento įtampa sumažėja iki mažiau nei 3,1 V (reguliuojama 2,85-3,15 V). 2. Atjunkite arba išjunkite apkrovą, kai akumuliatoriaus elemento įtampa sumažėja iki mažiau nei 2,8 V (reguliuojama 2,6 V-2,8 V). 3. Sustabdykite įkrovimo procesą, kai akumuliatoriaus elemento įtampa pakyla iki daugiau nei 4,2 V. 4. Išjunkite sistemą, kai elemento temperatūra viršija 50°C.
Reikia vieno iš šių BMS: VE.Bus BMS – rekomenduojama sistemoms su mūsų inverteriais/įkrovikliais. Victron miniBMS – rekomenduojama naudoti mažose sistemose. Akumuliatoriaus valdymo sistema BMS 12/200 – rekomenduojama naudoti automobilių ir jūrų sistemose, turinčiose nuolatinės srovės apkrovas ir generatorius. Smart BMS CL 12/100 – rekomenduojama naudoti automobilių ir jūrų sistemose, turinčiose nuolatinės srovės apkrovas ir generatorius.